Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

søndag den 28. april 2013

Travlhed med et drys stress.

Jeg er jo igang med at læse til finansøkonom, og det er rigtig skønt, det eneste minus er, at man selv skal finde en praktikplads for at kunne færdiggøre sin uddannelse, og jeg har selvfølgelig ikke fundet noget, som jeg RIGTIG gerne vil endnu, jeg har et par back-up løsninger ved min storebror, svigerfar og på mit fritidsarbejde. Eller jo jeg har fundet noget jeg rigtig gerne vil, men det har jeg ikke fået svar fra endnu.. SÅ jeg går lidt og ved ikke om jeg er købt eller solgt. Og derudover går jeg og overvejer, om jeg skal blive ejendomsmægler. Jeg har nemlig fundet ud af, at jeg har en evne indenfor det område, derfor skal jeg i morgen ud med et par ansøgninger ved et par ejendomsmægler. Vil I ikke godt krydse fingre for, at jeg får noget udover mine back-up løsninger.

Derudover er jeg gået i gang med forberedelserne til lillepigens fødselsdag, og hvor er jeg taknemlig for, at jeg allerede er gået i gang her 2 måneder før. Vi vil nemlig lave en lille tradition, som åbenbart kræver meget tid. Vi vil lave en film over det forgående år med billeder og videoer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar