Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

tirsdag den 26. marts 2013

Værelset!

Ihhh hvor jeg glæder mig til, at vi skal flytte i hus om 1½år, det bliver så skønt at få mere plads, ikke mindst at man kan tillade sig ALT. Okay måske ikke alt, men i hvert tilfælde meget. Det er okay at få skøre ideer, når man ejer huset, hvis jeg får en skør ide nu, får jeg bare det himmelvendte blik. Jeg ved jo også godt, at det er dumt at begynde at tapetsere Ofelias værelse, da hun jo ikke bruge det endnu, og hun kommer nok hellere ikke til det før vi flytter!! Men derfor må man godt drømme, om hvordan det skal indrettes (det kommende værelse), og jeg kan da også godt tillade mig at købe lidt accessories til værelset. Det kan jo bruges på hendes nuværende værelse :D Ikk´?

Farverne som skal dominere værelset er hvid, mint, støvet rosa og brun (træ).

Drømmen er: Hvide gulve, to hvide vægge, en væg med støvet rosa og hvide striber og en væg med harlequin mintfarvet tapet fra Ferm Living!!!
Ferm Living Sengetøj

Ferm Living sættekasse

Ferm Living kurv

Ferm Living Tapet
Ferm Living hus-kasse
Moulin Roty legekomfru

Moulin Roty legevask
Ikea seng
Jeg har selvfølgelig en del flere ting i tankerne, men kan i forestille jer, hvad jeg gerne vil have??

2 kommentarer: