Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

tirsdag den 12. februar 2013

Sygdom og byggerod

Så blev jeg også ramt af sygdom og selvfølgelig lige som det roder allermest herhjemme. I fredags havde vi besøg af vores udlejer som lige skulle finde nogle skjulte rør. Det resulterede så i at vores gang skal laves om, hvilket jeg kun er glad for, da jeg ikke helt har kunne finde den rigtige indretning til rummet (gangen). Så nu er depotrummet og gangen slået sammen. Da han fandt rørene fandt han også ud af at der ikke er isoleret. Så udover at den nye gang skal bygges op og gøres pæn skal der også isoleres. Og det med at bygge gangen om kom sig egentlig af, at vi skal have sat en ny væg op på hemsen så kunne vi ligeså godt tage det hele på en gang (= 1 gang byggerod i stedet for 2). Vi har nemlig en hems, som er/var rigtig svær at indrette og farlig, da den tidligere udlejer har valgt at lave åbne hylder på begge skråvægge, den ene ende er åben ud til spisestuen (uden nogen form for gelænder eller afskærmning) og den anden ende har to vinduer. SÅ nu skal hylderne ned, der skal nyt gulvtæppe på, laves en væg som går til kip (med skabe) og med tiden kommer der også en ny trappe op til hemsen. Det bliver så fedt når det er færdigt :D Men lige nu er der kaos. Spisestuen er fuldt med alt vores skammel og jeg er syg!! Glæder mig til, at jeg kan få ryddet op og ikke mindst indrette på ny ;D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar