Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

søndag den 2. december 2012

Det forbudte

- I hvert tilfælde hvis man er på slankekur eller bare prøver på at holde vægten. Det er selvfølgelig SLIK!! Jeg har en svaghed for lakridser, som er overtrukket med chokolade og lakridspulver. Jeg plejer at købe disse lækkerier i Frelsens Chokolade, men for at være ærlig, synes jeg, at de er lidt dyre, i hvert tilfælde når man skal købe de mængder, der skal til for at dække mit og mine gæsters behov ;) Derfor gik jeg igang med at prøve selv.
Processen i billeder:
De vigtige ting.

Lys chokolade.

Sød finsk lakrids. Hvert stykke delte jeg i to.

Mild lakridspulver.

Lakridserne med chokolade.

Så skal de bare tørre helt.


Det er 3. portion, jeg laver indenfor en uge, det siger vel alt. MUMS :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar