Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 19. september 2012

MAD!!

Det er en sjov størrelse, nogen spiser alt for meget af det, andre får næsten ikke noget.. Men vi mennesker skal have føde indenbords, dette gælder også for min familie!! Sommetider kan kæresten og jeg bruge timer i køkkenet, fordi vi har lyst. Men når lysten ikke er der, så er det svært for os at få lavet noget mad, og så ender det som regel med noget frugt, morgenmadsprodukt og noget brød med pålæg - Det er der jo ikke noget galt med, men jeg/VI vil gerne, at vores datter skal vokse op med varmt mad hver aften, okay måske ikke lige i højsommerperioden, men ellers så ja.
Men samtidig vil jeg gerne undgå, at det tager alt for meget tid, da jeg gerne vil bruge min tid samme med min skønne kæreste og vores vidunderlige datter. For et par uger siden fandt jeg løsningen på mit problem, og nej!! det er ikke take away mad ;D Det er hjemmelavet mad som kan laves på 30 minutter, hvis du spørg Jamie Oliver. Se bare her: Jamies mad på 30 minutter
Foruden tv-programmet, som sendes på DR1, har han også lavet en bog med hurtige opskrifter, mener den hedder det samme, som programmet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar