Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 16. juli 2012

Ringslynge

Hvad gør man, når kæreste har taget nøglen med på arbejde, så man ikke kan komme til barnevognen, og man skal ned i byen?? Man tager da sin ringslynge i brug - Ringslyngen lavede jeg da jeg var stadig var gravid med lillepigen :D
Lillepigen ELSKEDE at ligge i den <3 Og mor her er helt imponeret over hvor let den er at bruge.. Ringslyngen er blevet det helt store hit herhjemme, da det giver en masse muligheder blandt andet har man to fri hænder, det er nemt at komme rundt og man har ingen stor barnevogn, som gør det umuligt at komme rundt i de små butikker..
Men selvom jeg ELSKER min ringslynge MEGET højt, vil jeg ikke undvære vores dejlige barnevogn - som er mere velegnet til lange gåture og længerevarende lurer  ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar