Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 30. juli 2012

Nangijala

Da jeg var 6-7 år mistede jeg en af mine bedste veninder til kræft, og selvom det er længe siden kan jeg stadigvæk opleve en ufattelig stor sorg, som bare lige pludselig ramme mit hjerte.. Jeg SAVNER min veninde <3
Og mine tanker til hende er kun blevet oftere efter, at min farfar for en god måneds tid siden fik konstateret kræft i spiserøret :´( - kræft var også sygdommen, der for et halvt år siden dræbte hans søster.. Jeg synes det er så hårdt at vide, at det måske også er den sygdom, der skal dræbe min farfar.. Det må det ikke være. Han skal leve FOR EVIGT.. Jeg håber og tror på at min farfar nok skal overleve kræften <3 For han er nemlig den bedste farfar i verdenen :D
Jeg håber, at Astrid Lindgren har ret - hvad der angår døden!! For når jeg dør vil min veninde og alle dem, som dør før mig, være i Nangijala, og så kan vi hygge os der..

2 kommentarer:

  1. Hvor er jeg ked af at høre om alt det kræft der har været i den omgangskreds. For 4 år siden døde min mormor også af kræft og siden da, har mange andre også tabt kampen til den grusomme sygdom :( Håber at din farfar vinder kampen <3

    SvarSlet
  2. Ja det er en LORTE sygdom, som ikke burde have været opfundet - Alt for mange mister livet dertil, DESVÆRRE :( Jeg kondolerer..

    SvarSlet