Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

tirsdag den 10. juli 2012

Første dag

I dag startede kæresten igen på arbejde efter barslen, hvilket betyder, at lillepigen og jeg nu er alene i dagtimerne.. Det har været en skræmmende og god dag - skæmmende fordi man lige pludselig står med et kæmpe ansvar alene og fordi man egentlig går lidt alene, der er ikke nogen at føre en samtale med som der har været de første 16 dage af lillepigens liv. Ja en god dag fordi jeg havde forventet mere gråd fra lillepigen og fordi jeg har fået sovet et par timer sammen med lillepigen, så mit søvnniveau er ved at være normalt igen... (For på trods af at jeg har en datter, der sover 5-6 timer i streg om natten (7-9-13), så har jeg altså manglet lidt søvn)
Her er lidt billeder fra vores dag alene:

Og en lille video, hvor lillepigen stadigvæk er i nattøj.
Og en video fra i går (16 dage gammel)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar