Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

torsdag den 21. juni 2012

Ventetid..

Ja den her ventetid føles uendelig lang.. Og for at være ærlig har jeg de sidste to døgn bare tudet over det mindste kan simpelthen ikke overskue min utålmodighed mere.. Jeg glæder mig sindssygt meget til veerne starter og til at lillepigen kommer ud.. Og det værste af det hele er at jeg kun er 40+3 idag, hvilket betyder at der minimum er 8 dage til jeg bliver sat igang, hvis ikke længere.. Bare tanken om at jeg skal gå 8dage endnu er ved at slå mig ud.. Jeg vil bare så gerne møde vores lille vidunder og jeg er bare så klar..
Ikke kun fordi jeg glæder mig til at lære hende at kende men også fordi at jeg glæder mig til ikke at have konstante smerter ved de højre ribben, tror faktisk at hun har bøjet et ben eller to for der skal ingenting til før jeg sidder og græder af smerte.. Så ja jeg er bare et stort tudefjæs... Og det værste er at kæresten ikke forstå ens tudeturer og den utålmodighed som ramme de fleste gravidr når man når de 40+0.. JEG VIL IKKE MERE - JEG VIL BARE HAVE VEER NU!!!!!!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Send en kommentar