Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

søndag den 3. juni 2012

Måske man skulle prøve..

at sætte fødslen i gang på fredag, når kæresten kommer hjem fra lederkursus.. Ikke fordi jeg er videre utålmodig, men er bare ved at være træt af at have konstante mens.smerter, som jeg har haft siden i mandags, og så kunne det da også være dejligt, hvis lillepigen fik en fødselsdag for sig selv.. Ej måske jeg er en smule utålmodig vil så gerne se vores lille pige og lære hende at kende.. Men samtidig vil jeg bare gerne være gravid for evigt, det er så hyggeligt på trods af mens.smerterne..
Jeg skal helt sikkert prøve nogle af tricksene fra denne side, når utålmodigheden og mens.smerterne bliver for meget.. Vekagen og pizzaerne lyder da meget lække og en ananas er da hellere ikke af vejen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar