Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

søndag den 13. maj 2012

uhh...

Det er lige gået op for mig, at kæresten og jeg snart skal være forældre.. Ja ved da godt, at vi skal være forældre :D MEN i morgen er der faktisk kun 5 uger til termin og kun 2 uger til hun er en fuldbåren baby <3 SHIT alting kommer bare tæt på lige nu.. Samtidig med at jeg er lidt chokket over det er så tæt på, er jeg MEGA spændt og GLÆDER mig som en sindssyg til at møde hende og til fødslen <3
Mangler stadig at få købt nogle småting såsom en babyalarm og en madras til tremmesengen.. Men ikke noget som vi ikke kun undvære det første stykke tid :p Jeg regner med, at hun skal sove i liften oppe i tremmesengen så madrassen dertil er ikke så vigtig, men stadigvæk rar at have...  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar