Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 23. maj 2012

Sygdom

Ja jeg er igen igen ramt af sygdom.. Har som sædvanlige været oppe titusinde gange i nat, og da jeg vågnede i morges, var jeg bare helt ødelagt, min mave krampede sammen og gjorde sindssyg ondt, og efter en lille time måtte min mave give op og maveondes følges-ven, opkast, kom et smut forbi.. Har det egentlig en smule bedre har til middag, men har stadigvæk ondt i maven og rende nu konstant på toilettet - en detalje i sikkert kunne have været foruden, men det er sandheden..
Når man nu skal være syg kan man lige så godt for det bedste ud af dagen, hvilket betyder at jeg er gået i gang med at skrive en pakkeliste til sygehuset :) - overvejer faktisk om jeg ikke snart skal pakke lillepigens ting.. Mine ting må vente for så meget tøj har jeg hellere ikke ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar