Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 7. maj 2012

Mine nyrer

Ja faktisk ved jeg ikke særlig meget om dem.. Men blev ringet op i torsdag af en læge fra fødegangen, da hun lige ville høre hvordan jeg havde det (så bliver man da lidt nervøs).. Har urin i begge mine nyrer og min højre nyrers udledning er indsnævret, så hun ville bare lige sikre at jeg ikke gik og havde det mega dårligt.. Skal til samtale på onsdag, og der håber jeg på at få flere svar.. Har lige siden haft rigtig meget uro i kroppen, været svimmel og slet ikke kunne sove ordentlig.. Og har et par gange oplevet smerter i lænden og ned i skambenet.. Vil bare så gerne vide hvad der skal ske og hvilken betydning det har for mig og lillepigen..
Og netop fordi jeg har haft det så dårligt her på det sidste, har jeg besluttet at framelde mig begge mine eksamener, så skal op til to næste år, men hellere det end ikke at kunne yde sit bedste.. Frameldingen af eksamenerne er sket indenfor tidsfristen som 14 arbejdsdage før eksamenerne, men tror i så ikke de har bedt om en lægeerklæring -Hvorfor??Og på hvad?? - tænker jeg så lige..
På at jeg er højgravid eller hvad?? -  Grunden til jeg frameldt mig dem er hovedsageligt, fordi jeg får ondt af at sidde i længere tid, og så også fordi min koncentrationsevne kan ligge på et meget lille sted, og selvfølgelig på grund af overstående graviditetsgener.. Men alt sammen er jo normale graviditetsgener,  som man har når man er 34+0.. Den første eksamen er jeg 37+2 og ved den anden er jeg 40+0 til 40+5.. Det er jo normalt at være påvirket nu af graviditeten, så skal lave en lægeerklæring på jeg er højgravid??? Har spurgt dem af hvorfor de skal have en lægeerklæring, når nu det er indenfor tidsfristen?? Håber snart jeg får svar.. Og hvis det falder ud til de stadigvæk vil have en lægeerklæring, må jeg håbe, at min læge vil lave en på mine graviditetsgener..
Synes bare det hele er så mærkeligt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar