Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 16. maj 2012

Gave

I går var vi et smut forbi mine forældre - min mor skulle jo have hendes mors-dags-gave.. Og som et plus var min storebror lige kommet hjem fra Norge.. Det er bare så dejligt at have ham hjemme igen, selvom det er en kort fornøjelse, da han nu allerede er taget af sted igen for at dykke.. Men når han kommer hjem fra hans dykkertur, er han heldigvis hjemme i LANG tid, -eller lang tid når man snakker om min storebror.. Han er i hvert tilfælde hjemme et par måneder, hvilket betyder han kan se hans niece med det samme <3 Udover det glædelige i, at han kommer hjem et par måneder, kom han også med noget af en overraskelse - han vil nemlig gerne give os en autostol til lillepigen, og vi fik frit valg imellem en 0-9mrd og en 9mrd-4år, men da vi allerede har købt en 0-9mrd, var valget ikke så svært.. - Jeg synes virkelig, det er flot af ham at give sådan en stor gave, det havde jeg godt nok ikke regnet med..
- Har nok lige VERDENS BEDSTE storebror :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar