Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 23. maj 2012

Barsel

hihi.. Jeg har lige modtaget et opkald fra mit arbejde.. Min barsel kræver åbenbart mere viden end som så.. Jeg er åbenbart den første timeansatte, som skal have barselsdagpenge, hvilket betyder, at hovedkontoret må have en revisor inden over for at sætte dem ind i reglerne.. Så nu venter jeg spændt på, hvor meget jeg får og af hvem jeg får??!! Jeg mener jo det er kommunen, der skal betale, men arbejdet tror det er dem, som skal betale... ;D - spændende :) 
Det eneste, der er lidt trælst er, at arbejdet regner 4 måneder tilbage og tager gennemsnittet.. Har jo arbejdet så meget som muligt den sidste måned, da det i følge nogle kloge hoveder skulle være bedst, da kommunen oftest kun beregner barselsdagpenge ud fra den sidste måned.. Men nu må vi se...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar