Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

tirsdag den 10. april 2012

Baby Sling Wrap Carrier

Lige fra dag et af har jeg sagt, at jeg vil have en strækvikkel - viklen skulle være en af de bedste bæredimser for nyfødte, da de støtter hele babyens krop og ikke kun nogle få punkter som bæreselen. Samtidig skulle det være en af de nemmeste at binde for nybegynder - om det passer ved jeg jo af gode grunde ikke.. Men en ting er sikkert strækviklen skal have en chance hjemme ved os.. og så krydser vi fingre for, at det bliver et hit herhjemme, for det ville da være noget lettere at transportere lillepigen i en strækvikkel, når vi skal på ferie og ud at se den skønne natur..
Strækviklen jeg har planer om at købe er af mærket Lovey Duds. Lovey Duds laves i Florida og er simpelthen nogle af de smukkeste jeg har set - og samtidig med at de har personlighed kan de også laves ensfarvet <3
- Men hvorfor en skal jeg vælge?? 1,2,3,4,5 eller nr. 6..





Strækviklerne kan købes her..

5 kommentarer:

  1. jeg synes det skal være den sidste.. :) den er så fin

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også den jeg selv hælder mest til.. ;)

      Slet
  2. Jeg ville også sige en af dem med mange farver, og den sidste passer nok bedst til en pige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  3. TAK :D -Det var jeg også en af dem med mange farver, jeg ville have haft til at starte med, men synes bedre og bedre om den sidste :) Måske fordi jeg ved det er en pige..

    SvarSlet