Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 23. april 2012

32+0

... og 80 % af graviditeten er overstået, hvilket jeg efterhånden er ved at være glad for.. Da jeg on and off lider af kvalme og KONSTANT er træt.. Jeg har i dag sovet en middagslur på 2½-3 timer og på trods af det er jeg allerede træt igen..
At være 32+0 er stort, for ikke nok med der kun er 5 uger til, at lillepigen er en fuldbåren baby, så betyder det også, at jeg, hvis jeg går i fødsel nu, må jeg føde på Hjørring Sygehus.. og så er der kun f***ing 4 uger til, at jeg går på barsel - Det bliver så skønt at få lidt ro på, inden hun kommer til verden.. Lige pt. er jeg nemlig temmelig stresset, da vi er ved at skrive et større projekt, der skal afleveres på mandag, og synes vi mangler SÅ meget endnu - men mon ikke vi når det hele.. 

Godnat alle sammen <3

P.s. i får et mavebillede i morgen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar