Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 2. april 2012

29+0 = woow!!

Jeg har i dag været til jordemoder.. og ventede spændt på at høre et skøn fra min faste jordemoder omkring lillepigens størrelse.. Og hold da op en overraskelse jeg fik :O Hun ville skylde på at hun vejer omkring 1400 gr. altså godt 100 gr. over det normale. Hvorimod den jordemoder-studerende, som var til stede i dag, ville mene, at lillepigen er omkring 12-1300 gr. og i torsdags fik jeg at vide at hun var omkring 1100gr... Sjovt at de kan være så uenige omkring hendes vægt.. - men ved ikke helt om jeg tror på deres skøn selvfølgelig er de uddannet inden for området, men jordemoderen kunne ikke en gang mærke hvordan lillepigen lå/ligger - og når man ikke kan mærke det, så kan man vil hellere ikke lave et præcist skøn..
- Jeg glæder mig i hvert tilfælde til at høre deres kommende skøn af lillepigens vægt og ikke mindst til at se hvem der for ret, når lillepige kommer ud.. - jordemoderen til MD mente/mener jo hun ville blive en lille pige(lidt under gennemsnittet) og min egen jordemoder mener hun bliver over gennemsnittet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar