Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 19. marts 2012

Ynk, ynk...

- MIT IMMUNFORSVAR BØR VIRKELIG SENDES PÅ PLEJEHJEM!!!!!

Vågnede op i morges med den vildeste kvalme og følte, at ofringen til ULRIK kunne når som helst.. Og da jeg så rejste mig sortnede det for øjnene, og jeg måtte lægge mig på sengen igen for lige at komme tilbage til bevidstheden.. Så i stedet for at deltage i vores JURA-lektion, besluttede jeg at det måtte blive en dag under dynen.. Hvilket jeg egentlig er ret glad for nu, da jeg stadigvæk er svimmel, allerede har givet Ulrik en ofring og fortsat har kvalme..
Og når man har det sådan, har jeg lært, at det er bedst man hygger sig lidt ekstra - så det gør jeg..


- lige her på sofaen med dynen, en kold Cola og dejlig salat.. Håber det kan fikse mig så jeg er klar til i morgen, hvor vi har en dag med fuld skema og en aftensmads-aftale ved en af kærestens kammerater..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar