Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 21. marts 2012

Lidt til moar

Sidste år ejede jeg et par rigtig dyre solbriller, men de er nu væk.. (- tror de ligger i et sommerhus på Djursland). Så da jeg var i hm i går, fik jeg købt en ny billig løsning, og jeg ELSKER allerede mit køb.. NU mangler jeg bare solen, så de kan komme i brug..
Udover de dejlige solbriller fik jeg købt en leopard-trøje, hvor maven også kan være i, men også kan bruges bagefter med et par leggings..

Egentlig var jeg i hm for at finde en kjole, som kan bruges til en konfirmation. Og jeg havde allerede fundet en på nettet, som jeg ville tjekke ud, meeeen den udkommer først på torsdag..
Hvad tror i? - kan den bruges med et par korte sorte leggings til en konfirmation midt i maj (altså en måned før min termin). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar