Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 22. februar 2012

Glukosebelastning...

I går var jeg til en glukosebelastning igen, da den forrige mislykkede.. Første gang måtte min krop efter 20 min. opgive at beholde den sukkerflydige væske i mig..
Så i går måtte jeg drage ud på sygehuset igen denne gang alene, da kæreste skulle passe sit job.. Så jeg tog min pude, vores dejlige hjemmestikkede tæppe og en masse blade med.. Tror sygeplejerskerne synes jeg var underlig da jeg redte min plads op ude i venteværelset- men det hjalp at kunne ligge ned.. Jeg overlevede de 2 timer som glukosebelastningen varede, dog med konstant frygt for at det hele skulle komme retur..
Så nu er det bare at vente på svar - om jeg har graviditetsbetinget sukkersyge eller ej..
Den efterfølgende tid foregik i sengen, da jeg efter belastning stadigvæk havde det rigtig dårligt.. Troede egentlig at man ville have det godt når belastningen var overstået.. Men åbenbart ikke...
Til aften gik vi ud for at besøge svigerforældrene, hvor vi fik noget rigtig godt aftensmad tilberedt af svigerfar.. :) (Oksemørbrad, ovnbagte kartofler, karrysauce og kogte grøntsager- mmm)

Kan jo ikke lade være med at stige op på badevægten hjemme ved svigerforældrene og hold da op jeg fik et chok.. Har nu taget 1 kg. på, men okay lillepigen vejer også omkring 600 gram nu <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar