Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 28. november 2011

troede man skulle tage på??

Har egentligt altid troet at man skulle tage på ikke nødvendigvis flere kilo, men bare lige et enkelt eller to i forhold til hvor jeg er nu.. Men sådan forholder det sig ikke ved mig faktisk har jeg tabt mig mellem 1,5-2 kilo ved godt det ikke er vildt i forhold til mange andre. Men jeg vil altså gerne tage på, men det kræver jo at jeg begynder at spise normalt igen, og det er bare en lille smule svært når man lider af kvalme..  men mon ikke også kiloene nok skal komme... Min egen mor tog kun 7-9 kg. på ved min storesøster.. Gad vide hvor meget jeg komme til at forøge mig vægtmæssigt i denne her graviditet..

I går da vi var hjemme ved min svigermor sad jeg og kiggede i min kærestes "de første år"-en babybog, hvor der står en masse om ham som lille, hvis da man kan kalde ham lille.. Da han blev født vejede han omkring 3900 g og var 54 cm lang.. En ordentlig baby, på babybillederne ser han bare ikke så stor ud, men han var jo selvfølgelig også LANG... Jeg selv var kun omkring 32-3300 g og 50 cm lang.. Når det kommer til stykket vil jeg egentlig hellere føde mig selv end min kæreste, som baby altså.. Men tiden må jo vise hvor stor vores baby blive... er sikker på h*n finde den helt perfekt størrelse..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar