Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

torsdag den 29. september 2011

uhhh det køn???

Synes det er rigtigt svært med at finde ud af hvilket køn man egentligt ønsker sig.. Det ene øjeblik vil jeg gerne have en pige, så kan hun få mange tyllskørter og masser af håndpynt... På den anden side vil jeg rigtig gerne have dreng først, jeg har nemlig selv været rigtig glad for min storebror også mere end storesøster, da vi altså var små.. og så købe små fodboldstøvler og fodboldtøj.. Og det er ikke fordi de ikke vil blive elsket lige højt for det er jeg sikke på de ville.. Men jeg har bare så mange fordomme og ønsker.. Desværre kan de ikke kombineres, eller jo men der kræver at vi får tvillinger en af hvert køn, og det har jeg bestemt heller ikke lyst til at få.. Jeg er total forvirret..
Tror hellere bare jeg må vente til vi får kønnet at vide en gang langt ude i fremtiden (forhåbentlig sidst i december - jeps vi vil gerne betale for en kønsscanning) Så er det sikkert ønskekønnet der i min mave..
TROR I IKKE???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar