Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

torsdag den 8. september 2011

ELSKER DIG!!

Elsker min kæresten han er den mest fantastiske i hele verden.. Nogle vil måske mene at han ikke er helt perfekt og måske heller ikke den lækkeste, men jeg er ligeglad for, for mig er han den mest perfekte og den lækkeste i hele verden.. Ja vi kan godt diskutere og misforstår hinanden ligeså alle, andre men det betyder bare så lidt i forhold til hvor meget jeg elsker ham, han fuldender mig, han er mit et og alt <3 Han er MIN DRØMMEPRINS<3
Har i den sidste tid har jeg været mega bange for at miste ham.. og det er jo egentlig forståeligt nok for hvordan skal jeg nogensinde finde en, der er bare helt så perfekt som ham..
JEG VIL IKKE MISTE HAM!!! <3 <3HAN ER MIN FOR EVIGT<3 <3

ELSKER DIG SKAT helt ud til enden af universet og tilbage igen (godt universet er uendeligt, for sådan er mine følelser for dig også, de stopper aldrig og blive aldrig mindre)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar