Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

torsdag den 25. august 2011

Første skoledag :D

Første skoledag efter ferien og hold nu kæft, hvor er det hårdt at stå op efter en sååå lang ferie... Det tog sku' hårdt på mig at skulle så tidligt op igen, men samtidig er jeg bare mega glad for at komme igang igen og komme op og se alle de dejlige mennesker igen...

Og den første dag startede ud med markedsføring, et fag som umiddelbart lyder røvsygt.. Men nej sådan er det ikke det er faktisk meget spændende det handler om hvordan man afsætter et produkt..

På mit studie er der en pige som er gravid, hun bære bare den mave mega flot. Bliver en lille smule misundelig, ville virkelig gerne selv have mave på.. og det er bare endnu mere hårdt at se på når man lige selv er mistet et ønskebarn.. men pyt jeg skal også nok selv få mave på og FORHÅBENTLIG inden det her semester slutter..

ELSKER MIT LIV <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar